15 Ara 2008

Başka Bir Dünya

Her şey güzeldi,hoştu.Ortada harika bir mücadele ve enfes bir futbol vardı.Hepsini bir kenara bırakmak istiyorum.Del Piero'yu,Ronaldinho'yu vs. De Ceglie'niden söz etmek istiyorum. Dakikalar otuzu gösterdiği zaman Nedved sakatlanarak yerini bıraktı De Ceglie'neye.Çok maçını izlemedim belki ama uzun zamandır genç bir sol ayağın çizgiyi bu kadar etkili ve verimli kullandığını görmemiştim.Amauri'ye bir aisist yaptı ve Zambrotta'nın oyundan atılmasını sağladı.
Kaptanlar gemilerine herzaman sahip çıkarlar ve bu kaptanların çok iyi mürettebattı var.


JUVENTUS 4-2 MİLAN

Hiç yorum yok:

15 Ara 2008

Başka Bir Dünya

Her şey güzeldi,hoştu.Ortada harika bir mücadele ve enfes bir futbol vardı.Hepsini bir kenara bırakmak istiyorum.Del Piero'yu,Ronaldinho'yu vs. De Ceglie'niden söz etmek istiyorum. Dakikalar otuzu gösterdiği zaman Nedved sakatlanarak yerini bıraktı De Ceglie'neye.Çok maçını izlemedim belki ama uzun zamandır genç bir sol ayağın çizgiyi bu kadar etkili ve verimli kullandığını görmemiştim.Amauri'ye bir aisist yaptı ve Zambrotta'nın oyundan atılmasını sağladı.
Kaptanlar gemilerine herzaman sahip çıkarlar ve bu kaptanların çok iyi mürettebattı var.


JUVENTUS 4-2 MİLAN

Hiç yorum yok: